Merhaba hanımlar,
Kızımla ilgili bir konuda sizlerden yardım istemek istiyorum. Doğduğundan beri geçmeyen bir cilt problemimiz var ve artık ne yapacağımızı bilemez hale geldik.
Sürekli kaşınıyor ve vücudunda kırmızı, küçük noktalar ve lezyonlar oluşuyor. İlk zamanlarda alerji testleri yaptırdık, hiçbir alerji çıkmadı. Buna rağmen süt diyeti uyguladık ama hiçbir faydasını görmedik.
Daha sonra yüzünde, göz çevresinde, el ve ayak bileklerinde, vücudunun çeşitli bölgelerinde ve genital bölgede kabarcıklar ve yaralar çıkmaya devam etti. Doktorlar atopik dermatit (egzama) olduğunu söylediler ve kortizonlu kremler verdiler. Ancak kullandığımız kremler kalıcı bir rahatlama sağlamadı.
Yaşına girmeden önce tekrar alerji testleri yapıldı ve bu kez süt alerjisi olduğu söylendi. Süte uygun mamalar kullandık, sütü tamamen kestik ama lezyonlar yine devam etti.
Daha sonra bir profesöre götürdük. Yeniden testler yapıldı, alerji çıkmadı. Yine egzama tanısı konuldu ve çeşitli tedaviler önerildi. Fakat ne yazık ki hiçbirinden istediğimiz sonucu alamadık.
Şu an sürekli gözlerini, burnunu, ağzını ve yüzünü kaşıyor. Ellerinde ve bileklerinde yaralar oluşuyor. Ayrıca sürekli devam eden bir burun akıntısı ve geniz akıntısı da var. Bugüne kadar birçok farklı krem, pahalı ürünler ve hatta alternatif yöntemler denedik ama hiçbir şey kalıcı olarak iyi gelmedi.
Benzer bir süreç yaşayan, çocuğunda bu şekilde belirtiler olup da çözüm bulan biri varsa lütfen tecrübelerini paylaşabilir mi? Gerçekten her türlü öneriye ve deneyime ihtiyacımız var.! https://share.icloud.com/photos/032S3jtfdjgHSwi8NL4FII9hw