Duruu1 Minionbiranne canım ben diş hekimi değilim ama dişinol diye bi damla var dişe damlatılıyo eşime iyi geliyo uyuşturuyo dene belki işe yarar
Minionbiranne Zeynur6 canım ağrıyo diye doktora gittim kanal tedavisi yaptı ağrım gecmedi hala ağrıyo hemde daha cok 😣
Zeynur6 Minionbiranne hava aliyosa boşluk varsa pamuk koy oraya dişinin ağrısı geçer bende öyle durdum hep
pinarsvcn Minionbiranne aynı durumdayım largopen yazmıştı geçen hafta dr ama bu hafta çekicekti işlemler kapatılmış parol içiyorum bakalım açılana kadar böyle idare etcez
Minionbiranne pinarsvcn ay bana da largopen verdi normalde öyle büyük hapları yutamam ama sırf gecsin diye onuda içtim oda geçirmedi parol zaten pek işe yaramıyor seninde allah yardımcın olsun ben yarın özel ni doktorbuldum oraya gidicem