aybk6101 Oğlum 2,5 yaşında aşırı bağırıyor ağlıyor mızmızlanıyor zor bi süreçte babası yok yanında babasının ailesi de sürekli bağırış çağırış tiplerdir ondan dolayı mı böyle yoksa yaşı gereği mi lütfen yazın yoksa psikoloğa götüreceğim
simseklivekalpli aybk6101 yaşı gereği de olabilir baba aniden gittiyse ona tepkisel de yapıyor olabilir