Ben kundak yaptım tam 1 ay, bizim evde klima ile ısınıyordu dereceyi 24 yapıyordum, kundak yapıp üzerine örtü seriyordum bi sabah uyandım kundağı açmış örtünün altına girmiş aklım çıkmıştı o günden beri kundak yapmıyorum, çok kundak yapmak istiyorsan cırt cırtlı kundaklar var tavsiye ederim, ve ayrıyeten odanın derecesi yaz kış 22-24 derece olması gerekiyor haberin olsun bu derecede kundak yapabilirsin ama üzerini örtme örteceksen de ayaklarını ört çünkü bi şekilde gerçekten üzerlerine çekiyorlar allah korusun