twinmome Cok geçmiş olsun alçıda ayak yükseltmek şart ama ortezde cok hafif yükselse yeter bazen o bile gerekmiyor
Bebeğinizin varsa ameliyat durumuna, ortez çeşidine, sıkılığına göre degisir
Ortezi aldığınız yerle yada doktorunuzla iletişime geçerseniz daha doğru bilgiye ulaşırsınız.
Biz ortezi taktıktan sonra tekrar doktora gidip göstermiştik