Bebeğim 2 aylık gaz ve kabızlık problemi var. Şuana kadar trubiotic, sab simplex ve nurse harveys kullandık sorunumuz hala devam ediyor. Doktorumuz enterogermina ve reflor önerdi kullanan var mı aranızda veya başka tavsiye önerisi… şimdi clinikid aldım onu deneyeceğim bakalım. Birde reşactaz kullanan var mı aranızdaa??