eymenasaf3 canımın içi önce sakin ol kimseyi dinleme tabi dinle ama kafanı karıştırmasınlar. Kakası doğduktan sonra yavaş yavaş sarıya dönüyor ve hardal sarısı oluyor. Göbek bağı düşene kadar banyo yaptırma bence iltihaplanma filan olmasın, yaptıran var ama ben riske atmadım. Bizim göbek bağımız 10 gün düşmedi doktoruzmuz bir sprey verdi onunla etrafını sildik iki gün sonra düştü. Sarılık konusu ise bebek uyanmıyor beslenme saatinde bile uyanmıyor zor uyanıyor. Gözlerinin kenarları ve alın kısmı sarılaşmaya başlıyor. Sarılığın geçmesi içinse sürekli emzirip beslemen gerekiyor. Eğer emin olmak istiyorsan doktora danış. Bebeğinin başını sürekli aynı tarafa yatırma sağ sol yap hep. Ve bebeğinle sürekli kucaklaş ten tene temas yap bu sana ve ona iyi gelecek. Bir de şuan sütün çok kıymetlii saakın heba etme.