kirmizibalikbeachte ama çok faydalı oluyor çocuklar için, keşke saatine göre fiyatını da uygun tutsalar herkes yararlanabilse. Ben ramazandan önce 36 aylık oğlumu götürüyordum haftada 3 gün 2 saat, haftada 6 saat yani. Aylık 7500 tl veriyordum, ama önceden de götürdüğüm için sağılsınlar indirim yapmışlardı normal fiyatı 10 binden başlıyordu. Yaz okulu içinde kayıt yaptırmayı düşünüyorum sonra eylülde kreş düşünüyorum. Yaz okulu da 3 hafta sürüyor 15bin tl haftanın5 günü 4 saat. Bizim kaldığımız yer uygun ama hanımefendi 2bin tlden bahsediyor oooow vallahi 1 saatde sanki ne oluyor o kadar yüksek alıyorlar bilmiyorum 🥲