yenikullanici Kızlar merhaba🌸Anne baba çalışıyorsa annenin işyerine yakın devlet anaokuluna kayıt yaptırma hakkımız var mı?Nasıl yapılıyor?Tecrübeli anneler yardım ederse çok sevinirim🙏🏻
simseklivekalpli yenikullanici devlet anaokulu dediğiniz yarı özel ayrı binalarda olan kurumlarsa onlarda adres zorunluluğu yok. Anasınıfı da çok çok sorun etmiyor.
metekaanmomm yenikullanici iş yeri adresi tutuyorsa okula gidip yazdırmak istediğinizi söyleyin alırlar
yenikullanici surprizbebe internette net bilgi yok. Kimisi hak var demiş kimisi yapmıyorlar demiş. Ben de acaba kendisi bu şekilde kayıt yaptırmış biri var mı diye yazmak istedim.
yenikullanici simseklivekalpli yok ilkokul binasının içinde. Sonraki seneye de 1.sınıfa o okulda başlasın istiyorum.
yenikullanici metekaanmomm kimisi alıyorlar kimisi almıyorlar demiş. Tam okul zamanı almıyoruz derlerse sorun yaşarım o yüzden bilen varsa diye sorayım dedim.
yenikullanici yavruaslanlar nasıl yaptınız?önce işyeri adresine göre kayıt kabul etmediler mi?Kim getirip götürcek evin oradaki okula yazdırınca çocuğu hiç düşünmüyorlar.
simseklivekalpli yenikullanici eşimin bir akrabasının kızı bu şekilde okuyordu. İşyeri kaydını kabul etmişler ama okulla mi alakalı yönetmelik mi var ayrıntı bilmiyorum açıkçası 🌸
metekaanmomm yenikullanici biz sorduğumuzda iş yeri adresi burdaysa alırız demişlerdi. en iyisi okulu arayıp sormak o zaman her okul farklı yöntem uyguluyor demekki
yavruaslanlar yenikullanici cnm 30 adımdı evime okul gerisini sen dusun daha beni 5 km ötedeki okula vermısler inat ettiler almadılar bende delirdim karnımm burnumdaydım birde gittim direk kalemiyle görüştüm hemen içeri aldılar tek telefonla aldılar
yenikullanici metekaanmomm okulu aradım. Okullar kapanınca arayın şimdi bilgi veremeyiz dediler. Saçma geldi ama yapacak birşey yok.
Gzdzeynep yenikullanici geçen sene ben yaptım. Önce gidip e devlette görünen okul ile görüştüm. Nakil aldırcam nasıl yapabilirim diye. Sonra iş yeri adresi tutan okula gittim oraya da sgk dökümü vergi levhası falan verdim. Oradaki müdür yardımcısı yaptı. Diğer okul da nakili onayladı. O şekilde oldu.
Gzdzeynep yenikullanici zorluk çıkartamaz çünkü bu yasal hakkınız. Hatta bu sene de sınıf tekrarı dilekçesi verdim. Özel okula yazdırdım sınıf tekrarı dilekçesi için gittiğimde de müdür yardımcısı diğer okul nakil istesin ben sistemden hemen onaylarım dedi.