Nikita Merhaba, onaya düşen yorumlarımızın saçmalığı can sıkmaya başladı. Burada onaya düşen kelime nedir? Köpek mi? Hayvan isimleri de mi kullanamayacağız artık? Kullanamayacağımız kelimeleri içeren bir post açar mısınız? Biz de bilelim.
SooMin Nikita en son başıma gelen milli maç postuna m odum düştü yazdım direkt onaya gitti sildim tekrar mo dum düştü onay yüzünden 🥹
asrinhatasi Nikita aynı posta ben de yazdım. Evet bazı kelimeler filtreden geçiyor da “d*li” Dedim diye de düşmemeli ya. Kadını d’li çıkaracak dedim alt tarafı. Birine hakaret etsem zaten bildirirler bu kadar millete uyarı vermek için uğraşmayın.
Seherr_ Nikita Kesinlikle katılıyorum. Anlık olay konuşuluyorken yapılan yorum saatler sonra onaylanıyor. Geriye ne konu kalmış oluyor nede yorum. Birisi çıkıp bilgilendirebilir mi?
Nikita SooMin evet yaa. Burada neden bu kadar kısıtlanmış hissettiriliyoruz anlamıyorum. Sanki hepimiz kapalı cezaevinden bırakılmış mahkumlar gibi denetim altındayız.
Nikita Niyesordunbucevabi canımız annemiz hav#lamak yasaklı kelimedir. Anne bebek forumunda bebeğiniz hav sesi çıkarıyorsa bunu yazamazsınız. Çünkü yasak Kö#pek görünce hav#lıyor yazmak zinhar yasak. Aklıma Hürrem’in repliği geldi. “Yasak, yasak, zinhar, zinhar”
Nikita Niyesordunbucevabi Onaya düştü. Sildim. Tekrar yazdım. Bu da düşmez inşallah Niyesordunbucevabi canımız annemiz hav#lamak yasaklı kelimedir. Anne bebek fo#rumunda bebeğiniz hav sesi çıkarıyorsa bunu yazamazsınız. Çünkü yasak Kö#pek görünce hav#lıyor yazmak zinhar yasak. Aklıma muhteşem yüzyıl repliği geldi. “Yasak, yasak, zinhar, zinhar”
organikirmik Nikita farklı bi platformda yöneticilik yaptım. Bizde listede olan kelimeleri kullanan paylaşımlar moderasyon sayfasına düşüyordu ama kullanıcılar görmeye devam ediyordu. Günde birkaç kere moderasyon yapılıyordu ekibim tarafından ve eğer kurallaraaykırıysa bu paylaşım kaldırılıyordu. Yani benden ne kadar tavsiye alırlar bilmem ama 9 sene boyunca topluluğu en iyi şekilde analiz edip en son buna karar kılmıştık ve en mantıklısı da buydu 🤣
Nikita organikirmik ben mantıklı buldum. Çok faydalı. Fo#rum akışı bozulmaz. Türkçemiz katledilmek zorunda kalınmaz. Kimse kısıtlanmış hissetmez. Cezayı hak eden varsa kontrolde kellesini vursunlar elbette. Ona karışmayız 😅
organikirmik Nikita yani çünkü eminim moderatör ekibi sabahtan akşama kadar bunları kontrol etmiyordur. E onlar kontrol edesiye yorum uzay boşluğunda kayboluyor 🤣 Ben de geçen oğlumun kan değerleri ile alakalı bir soru sordum bayağı sağlık sorusu yani enfeksiyon falan yazmışım o da onaya takıldı neresi takıldı anlamadım 😑
Nikita patlakprezervatif ohanness. Halbuki dün uyg#ulama yazdığımda onaya düşmüştüm ama bu app olan uyg#ulamayla ilgiliydi. Burada fiil olan uyg#ulamada bunu yaşayacağımı tahmin bile edemezdim 😅 Bu arada çabana sağlık🥰😂😂
usenmedimyaptimbirvelet Nikita Sayın baştakiler istiyor ki biz kendimizi duvardan duvarlara atalım formayı eski haline getirin nolur yalvarırız diyoruz Hayır :DDDDDD ağlama oyna Yazılanlar on.ya düşmesin Hayır:Ddddd çok zevkli düşsün :dddd