Kasten yapmadığınız için asla kötü anne değilsiniz, kim bile isteye bu kazaya sebebiyet verir. Kendinizi suçlamayın hiç, olabilir böyle kazalar. Bebiş de iyiymiş hem. Bebek arabası konusunda daha dikkatli olursunuz bundan sonra, kemersiz asla sürmeyin 🫂