birprensannesi41 kızlar 2 yaş bebeğim dus aldirdim aksam 5-6 giib cıksa bisi olmaz dimi hava cok sicak zaten
organikirmik birprensannesi41 ben üstüne uyku uyuduysa çıkarıyorum bi arkadaşım öyle demişti ona inandım 🤣
bestos birprensannesi41 Niye olsun havalar sıcak zaten :) bebekler, çocuklar denize veya havuza girip çıkıyorlar bu havalarda öyle düşünün.
meeerve birprensannesi41 kışın akşamları yıkamaya dikkat ediyorum dışarı çıkma durumu olmasın diye ama yazın hiçbir şey olmaz ya havalar çok sıcak
Gokturkmom birprensannesi41 Ben bazen duş aldırıp çıkartıyorum hiç bişey olmaz artık büyüdüler benimkide 18aylık
sevvalmgc Artık havalar güzelleşti kış olsa asla çıkarma derdim ama dışarısı yanıyor bence gönül rahatlığıyla çıkarabilirsin
maviportakal_ birprensannesi41 daha 9 aylık ben çıkarıyorum gerekirse duştan sonra iyice kuruyup vücudu normal ısıya döndüyse niye çıkmasın ki