ay0 Kızlar oğlum devamlı yüzünü kasıyor gece olunca daha da artıyor her tarafı çizik minik sivilceler de çıkmaya başladı yüzünü devamlı yıkayıp kremle nemlendiriyorum da anlamadım bunun için çocuk sağlığına mi yolda cildiyeye mi randveu almalıyım
emmly ay0 bendim de oğlan yüzünü hep çizerdi su an dört aylık olmak üzere biraz azaldı tırnaklarını sürekli kes yoksa kendini acitiyorlar ağzına da götürüyor mu elini
ay0 bulutlarinsesi kombiyi kapattim evde ince askılı zıbın üstüne de ince uzun kollu giydiryorum sıcak değil bence anlamadım Ankara yaşıyoruz yağmur yağıyor hala burda 🥺ilk bebeğim tecrübesizim
organikirmik ay0 ben dışarı içine zıbın giydirmeden kısa tulumla çıkardım ayağında ayakkabı çorap yoktu ben de ankaradayım ev daha da sıcak zıbınsız geziyor. Uzun kol fazla değil mi soğuk mu eviniz? Krem ne kullanıyorsunuz