Kızlar 1 hafta önce normal doğum yaptım ama doğumum zor olduğu için alttaki dikişlerim fazla ve yarın doktor kontrolüm var o bölgemdeki tüyler uzadı şuan jilet veya tüy dökücü kremde kullanamıyorum enfeksiyon kapar diye ama utanıyorum da yarın için doktorum erkek bana fikir verin 🤦♀️