hira0502 asyacannnnnn bendede var canım ama maalesef pek bi çaresi yok. Ben en son artık lazer deneyeceğim . Bende aslında çok yok ama dediğiniz gibi yazın bi tık çoğalıp rengi koyulaşıyor. 5 senedir duzenli güneş kremi kullanıyorum o biraz dengeliyor
asyacannnnnn hira0502 doktor da çare olmaz diyorsun yani Valla aşırı rahatsızım güzellik merkezlerinin de bişey yapacaklarını sanmıyorum
hira0502 asyacannnnnn güzellik merkezi değilde yaşadığınız yerde dermatolog varsa ona gidin biraz pahalı oluyor seans başı 8-10 bin istiyorlar ama lazer sistemlerini çok övüyorlar garanti veriyorlar. Yada özel hastanelere bi sorun