cemosssss Anneler merhaba 9 aylık bebeğim var ve bebeğimin poposunda sulu büyük bir pişik var ve günde 7-8 kere kaka yapıyor doktora gittik krem kullanıyoruz ama geçmiyor bu durumu yaşayan annelerim sizer neler yaptınız geçirebildiniz mi ??
duyguaksoy cemosssss besin alerjisi var muhtemelen. Başka şikayetinşz varmı. En iyi pişik kremi oksizinc
adelroza cemosssss bence doktora götürün bağırsaklarıyla alakalı bi durum kendi başınıza ilaç kullanmayın sonra mantara çeviriyor