mujdeelif Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 4 aylık iyi bir doktor arıyorum ama açıkçası özel için de biraz durumum yok. Adana’da devlet hastanelerinde onerebileceginiz çocuk doktoru var mı
bozdemirgizem Şehir hastanesinde birçok doktor iyi ama Mehmet deniz erhan dan çok memnun kaldım öneririm onu bulamazsanız cihan oral var