yarensl 5 ayda başladım. Eğer siz yemek yerken çocuğunuzun ilgisi varsa başlatın derim. İlk çocuğumda doktoru dinledim, duyusal hassasiyetle uğraştım hala da uğraşıyorum. İlgisi olduğu zamandan itibaren vermeye başlanması gerekir. Biz o süreyi kaçırdık. İkinci çocukta 4 ay 20 günlükken ilgisi başladı, ağzına tatırınca geri çekilmedi. Tam 5 aylıkken başladım.