Bebeğim 4 aylıkken aldım kademeli olandan hafif yatar pozisyonda kullanıyorum henüz oturmuyor biz yemek yerken uyanık olduğunda yanımızda duruyor en azında ya da mamasını hazırlayacağım zaman mutagkta yemek vs yaparken mama sandalyesinde oyuncaklarıyla zaman geçiyor anakucağı ile yerde olunca sıkılıyor. Mama sandalyesi ile yukarıda olunca beni izliyor. Ayrıca bu mesele biraz sizin beklentiniz ve bebeğinizin kararı belirliyor kimisinin bebeği sevmiyor oturmuyor gereksiz diye yorum yapıyor kimisinin çok seviyor en iyisi olması gerektiğini düşünüyor ben de sizin gibi arada kalmıştım ama ben 6 aydan önce kullanmaya başlayacağım için orta seviyede konforlu ve makul bir ürün tercih etmeye çalıştım mamalove almıştım cehf de iyiydi ama mamalove sanki daha büyük geldi gözüme bebeğim rahat etsin istedim