Duygusal açıdan da çok üzülsem de artık bırakmam gerekiyor. Ama şuan şu dakikada yine kalktı emmek için. Sürekli uyanıyor çok yoruluyorum. 12 mart doğumlu 2 yaşını da geçti. Ama geceleri nasıl susturcam , illa meme diye ağlıyor. Gündüz 2 defa sabır taşı sürdüm biraz uzak durdu ama gece uyuyacağı zaman yine memeye sarıldı