Ben bıraktım sanıyordum ama bu aralar aşırı gazlandığı için yine verdim ek gıda denemelerinde aşırı gaz oldu 6. Ayın başındayız veriyorum gerektiğinde bırakmamız gerekiyormuydu onu da bilmiyorum. Normalde sabah akşam veriyordum şimdi ihtiyaç duyduğum zaman 15 damla tek sefer veriyorum