Bende aktif emziriyorum tam 3.5 aylıkken oldum. Hemde ağrısız çok yoğun oldum (normalde ağrılı geçer hiç anlamadım bile olduğumu) 6 gün sürdü. Bakalım önümüzdeki aydan sona düzene girecek mi çünkü benim adetim hep çok düzensizdi. 2 ayda bir oluyordum nerdeyse