queenof2 çocuk ve ergen psiyatristine gidip bir yıl daha anaokuluna devam etmesinin uygun olduğu şeklinde bir görüş/rapor alacaksınız. Doktordan aldığınız belge ile rehberlik araştırma merkezine gidip karar çıkartacaksınız bu şekilde bir yıl daha ana sınıfına devam edebilir. Birinci sınıfı ertelemek için alacağınız rapor ilerde olumsuz bir şekilde etkilemez hayatını. Bir yıllık bir rapor olacak zaten ve sonraki sene kaldırabileceksiniz.
Bu amaçla rapor verirken doktorlar da genelde dil ve konuşma, küçük kas becerileri vs gibi şeyler yazıyorlar zaten. Kalıcı bir tanılama yapılmıyor.