Merhaba sevgili anneler, bebeğim 9 aylık 6 gün önce kan tahlili verdi üre seviyesi yüksek çıktı (46). Kreatinin değeri ve diğer değerler normal olduğu için doktorumuz hata olabileceğini düşündüğü için tekrar kan verdi bugün ama yine yüksek (38). Doktora ulaşamıyorum maalesef. Çok gerginim. Yine yüksek çıkarsa ne yapıcaz diye sormuştum kan vermeden önce, takip edicez su içirin dedi. Anne sütü yok mama yok sadece normal yemek yiyor bebeğim. Gün içinde su teklif ediyorum sık sık ama 100-150 ml kadar içirebiliyorum. Günlük ne kadar su veriyosunuz? Ve böyle bir durum yaşayan var mı başka? Doktor çok endişeli değildi ama ben deliricek gibiyim. Doktor doktor gezip çocuğu helak etmek de istemiyorum o yüzden önce burda bir sormak istedim böyle bir durum tecrübe eden var mı diye