aselmirasull batma şeklinde ağrılar varsa ilk 6 haftada sancı yoğunluğu normal. Benim ilk gebelikte kramplar gibiydi. Yerleşme sancısıymış annem ve halam bebek yerini yapıyor demişti. Sen 2 hafta sonra falan tekrar git muhtemelen gebelik var ama bebek çok minik olduğu için görünmemiş olabilir. Benim 2.bebeğimde 4,5 haftalık hamileydim doktor kese var bebek yok 2 hafta sonra gel dedi gittim hem bebeği gördük hem kalp atışlarını duyduk