metehanbilge belki de biraz yanlış anlaşılabilecek şekilde ifade ettiğiniz için bu sorun oldu, ara ara ilgileniyorum lafı çok tepki çekti ben dahil tepki verdim. Annelik de hep bir şeyleri eksik mi yapıyorum yetemiyor muyum şeklinde vicdan azabı oluyor çok haklısınız, ben sizin bu ara ara ilgileniyorum lafınızı ara ara etkinlik yapıyorum gibi anlıyorum şu an. Gerçekten sosyal medyada orada burada sürekli çocuğun ayına uygun etkinlikler etkinlikler paylaşımları da bizi biraz paronayak etti. Kesinlikle şu konuda ben destek almadan büyüten tüm annelere hak veriyorum, biz evimizi de temizlemek zorundayız, kendimize yapmasak her gün dışarıdan yesek ya da her gün makarna yesek bile çocuklara sağlıklı çeşit çeşit yemek yapmak zorundayız ve bunları yaparken çocukla ilgilenecek bir yardımcımız destekçimiz de yoksa illaki 24 saat etkinlik yapamayız, ama önemli olan ev işlerini yemek yapmayı süpürmeyi çamaşır asmayı da etkinliğe çevirmek. Bunları yaparken bebeği de dahil etmek sürekli onunla konuşmak şimdi şurayı süpürüyoruz şimdi bu çamaşırları makineye atıyoruz gibi. Ekran konusunda taviz vermeyin, belki ev işi 10 dakikada olacakken bebekle yarım saatte 1 saatte oluyor ve daha çok yoruluyoruz ama ekran asla kurtarıcı görülmemeli.