Merhaba tekrar arkadaşlar daha önce bebekim meme mi reddediyor acaba diye bir başlık açmıştım. Sizlerden de çok güzel akıllar aldım herkese teşekkür ediyorum.
Öncelikle hem mama veriyorum biberonla hem emziriyorum, geçen haftalarda kızım mememle inanılmaz kavga etmeye başlamıştı ama çok fena. Hiç de beklemezdim panter gibi kapar mememi de biberonu da gerçek bir boğa burcu kendisi 53 günlük olmasına rağmen açlıkla savaşı çok büyük 😂 her neyse olay evet meme reddi ama herkesin bildiği şekilde bir meme reddi değil çözdüm olayı, başına gelen olursa dite yazmak istedim. Kızım emzik tutmuyor biberon ağzında uyuyor, biz de philipsin 1 numara biberon başlığını aldık uyurken ağzında gevelesin cok cok emmesin diye. Alıştığından çok da düşük akışlı normalde 2 numara ile mama içiyor: ama 1 numara da harbiden çok yavaş akıyor. 5-6 gün kullandık 1 numarayı sonradan dank etti, biberondan yavaş akıyor mememden hızlı akıyor çocuk o yüzden kavga etmiş memeyle: hemen yok ettim 1 numarayı 2 günde düzeldi çocuk. Millet biberondan hızlı akıtır meme reddi yaşar biz tam tersini yaptık çocuğa… naçizane böyle şeyler yaşayanlar olursa diye çok şükür biberonu da memeyi de güzelce emiyor şu an başkalarına fikir olması açısından paylaşmak istedim bu deneyimimi 🥲😂💕 sevgiler ✨✨