adaaaa_ Merhabalar… 4 yaş kızım vücudu sıcak gibi ateşi var gibi koltuk altından dereceyle ölçüyorum 36.6-37 derece felan çıkıyor normal yani ama vücut sıcaklığı var neden olur bilgisi olan var mı
mrscakir adaaaa_ kalın giyindiyse vücut sıcaklığı yüksektir ama ateşi yoktur, ılık bir duş aldırın yada biraz daha ince giydirin
endoplazmikretikulumiste adaaaa_ vücut da geri planda bir iltihaplanma süregelen varsa olur o z. Öyle çocukların ateşi yoktur ama sıcaktır .
adaaaa_ mrscakir ince kısa kollu zaten klimada açık oda serin yani acaba üşütme gibi bişey mi gibi havalardan
suheyla92 adaaaa_ benm oglum da sabah ayni oyleydi. Dun hastaydı atesi vardi 37.8. Sabah da sicak diye olctum 36 kusur yok yani. Bir sure sonra duzeldi vucut isisi da