Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak yeni bir anne olarak bu boyle midir yoksa benim bebem mi böyle şeklinde
Kızım şu an 53 günlük. 1. Aydan sonra gündüz uykuları acayip kısaldı ama nasıl kısalmak. 20 dk 30 dk kestiriyor sonra 3-4 saat ayakta. Bir de ışığı sevmiyor onu fark ettim gündüz uyuturken de karanlık yapmıyorum gece gündüz farkı oluşturmak açısından neyse, dedim ki mercimek kadar çocuk büyüyor artık herhalde bu uykular gündüz böyle az az olacak gibi. Sırıtmalar başladı tepkiler sesler falan çok da sevimli sıpam Heh dedim demek ki gündüz az uykuyla ve oyunla geçecek. Sonra 3 gündür çocuğa bi şey oldu gündüz uykusu bağımlısı oldu mama da veriyorum emziriyorum da her mamadan sonra her emzirmeden sonra 2-3 saat uyumaya başladı yani 3 uyku yapıyor o da ortalama 2 buçuk saat sürüyor. He bu da hoşuma gitti orası ayrı bebek dediğin de böyle uyur falan diye düşünmeye başladım şimdi de 😂 neler oluyor normal midir böyle şeyler yaşayanlar var mıdır arkadaşlar yol gösterin kafama takıldı iki durumda da idare ediyoruz valla sıkıntı yok da çocuk durduk yere uyku düzeni değiştirdi 😂