avkatanne Mylittlebaby_ burun damlası var oğlumun çok lazım olduğunda onu sıkıyorum, 16 aylık. daha önce grip olduysa evde varsa sıkın isterseniz. yoksa serum fizyolojik anca 🤷🏼♀️
lagerthaa Mylittlebaby_ bebeğin büyükmüş aslında burun yıkaması yapabilirsin şırıngayla videolarını izleyebilirsin
haticeysr0 Mylittlebaby_ bişey olmaz hortumlu demi acımaz merak etme bende üstünde balık olan bi sprey var onu kullanıyorum şırınga zor oluyordu banada 🤷♀️ çektirmek istemiyorsa üstüne otur hafifce kollarının
haticeysr0 gulseew hızlı çekiyorum ben bişey olmuyor bütün sümügü söküyorum valla o haznenin içi doluyo 😂😂 çocuk küçük değil hızlı çekmesi sakıncalı olmaz
Mylittlebaby_ haticeysr0 Grip oldu ya biseyler gelıyoda geniz akıntısı var cok yogun. Cok agladı sesi kısıldı ememedikçe de uyuyamadı sımdı sallayarak uyutuyprım ama burnu tıkalı hala
sevvalmgc Her beslenmeden önce serum fizyolojik kullan sonra makineyle çek, ağlasa da yap bunu, direct nexus kullanıyorum ben öneririm
talhamamy Mylittlebaby_ en güzeli bence şırınga ile 2 deliğe serum sıkmak her şey akıyor. İmkan varsa birde aspiratör ile çekmek mis
sevvalmgc haticeysr0 yaaa bende bi sorun olmadı çekiyor şükür ama olabilir ya bi de ağızdan çekilen var o da güzelmiş
haticeysr0 sevvalmgc benimki böyle iki buçuk yıl önce aldım hâlâ güzel çekiyor hortumun yikanmamasi lazımmış bunlarda