Dhmi böyle bi şey yok benim kızım 8 aylık ve sadece anne sütü içiyor ve hasta bilmiyorum anne sütünden çocuğa yansır diyorlar korkun stresin o yüzden hasta olur diyorlar şuan emziriyorum ama belki linç edecekler çok olur ama emzirmek hiç istemiyorum kızım epilepsi hastası ve sanki sütüm ona yaramıyor gibi hissediyorum sanki stresim sıkıntım korkularım da kızıma geçiriyor gibi ne içsem ne yesem kızım nöbet geçirse sürekli kendimi suçluyorum acaba şunu içtim nöbet mi tetikledi falan filan diye