Bitanesi öncelikle bir yakınınız varsa anneniz gibi yanınıza gelse ilk gün güzel olabilir gün içinde normal rutinde devam ettim ben. Oğlum psikolojik olarak epey hazırlamışım o dönem anladım sorduğunda konuştuk sevebilirsin istersennöp dedim tuz sütüp memeyi gösterdim böyle travmatik olmafı zaten baktı, hala eli arada memeye gidiyor aa bitti ya sütler diyorum hıh diyip bırakıyor. 21 22 ay dönem sanırım bırakmak için ideal bir zaman 1 2 kişide tam dönem rahatça bıraktık dedi. 24 aydan sonra sanırım işker daha zorlaşıyor