goldengate Aklimideliricem komsum esyali evde oturuyor ve hic icine sinmiyor tv bozuk ev sahibi yapmiyor tesisat sorunlu ev kokuyor yine ilgilenmiyor ustelik esyali ev kirasi da cabasi. Kendi esyanla gitmek daha mantikli gibi😀
esarbiniyannbaglama Aklimideliricem iyiyim ben de güzelim, benim kız 17 aylık oldu inanılmaz agresif gergin hahaha sürekli sinirli onu sakinleştirmekle geçiyor günlerim 😂😂😂
Aklimideliricem esarbiniyannbaglama valla fena bu çocuklar ya bizi peşlerinde süründürmek hoşlarına gidiyor😂😂
esarbiniyannbaglama Aklimideliricem sorma ısırma huyu pik yaptı mesela, kollarım bacaklarım mosmor 🫠😂 geçer mi bu huy 😂
Aklimideliricem esarbiniyannbaglama geçiyor dönem dönem yeni huylar ediniyolar sen kararlı ol ve ısırmanı istemiyorum de o biter saç çekme cimcikleme bilmem ne başlar hepsinde net ol ve asla gülme gülünce daha çok yapıyolar hjssjslkdskjs
Aklimideliricem goldengate evet ya ilgisiz ev sahibine denk gelirsek de kötü olacak zaten bu evden o yüzden çıkıyoruz😂😂😂
esarbiniyannbaglama Aklimideliricem ya zor tutuyorum kendimi gülmemek için shhshs bugün dedim ki hayır ısırmıyoruz, ben seni ısırıyor muyum? Bu sefer kendi elini ısırmaya çalışıyor 😂😂
aynak Aklimideliricem eşyası temiz ev bulabilecekmisiniz? Bide kiralar zaten pahalı eşyalı tutunca daha pahalı oluyor 1 yıllık kira ile yine eve eşya alınır tabi piyasa ne durumda tam olarak gireceğiniz yere de bağlı
Aklimideliricem aynak internetten baktığım kadarıyla eşyasız 20 eşyalılar da 25 civarı ama gidip görmedik daha hiç o yüzden bende bilmiyorum temiz mi değil mi nasıl olacak hiç bi fikrim yok henüz 😂 eşyalı eşyasız gezip ona göre karar verecez gibi duruyo şuan😂
Karamgurme Aklimideliricem 5 yıl yaşadım eşyalı evde eşyalara zarar gelir diye korkmayın çünkü kimse zaten zır yeni eşyayı koymuyor eve birde zaten boş ev ve eşyalı ev kirası farklı ona göre kira ödüyorsunuz
aynak Aklimideliricem 3 yıldan hesaplarsanız , 3 yıl az bi süre değil, ben olsam eski de olsa kendi eşyamı isterdim , başkasının eskisini kullanmaktan iyiyidr
Karamgurme Aklimideliricem kendi eşyanızı gözden çıkardıysanız bence en mantıklısını demiş eşiniz. Ama boş ev 20 ise eşyalı ev 30 olur bunu da düşünün eğer uzun kalacaksanız uygunundan az öz kendinize eşya da alabilirsiniz kaç çocuk var dı ben bir bebekle eşyalı 1+1 de yaşadım 2.5 sene sonra daha büyük eşyalı Eve geçtim
Aklimideliricem Karamgurme 1+1e imkanı yok sığmayız 2 çocuk var dediğiniz gibi kiraları da yüksek oluyo onu da düşünüyorum şuan 25ten başlıyo yani eşyalı büyük evler o da yüksek geliyo ama eşyaları da gözden çıkardım açıkçası baya kötü durumdalar çünkü
namkoll Aklimideliricem 3 yıldır eşyalı evde oturuyorum akıl karı değil. Ben eşyamı kendi evimde bıraktım milletin eşyasında oturmak zoruma gidiyor artık. Kim bilir kimler kullandı düşüncesi beni sinir ediyor. Kıbrıs’a çıktı şimdi tayin mecburen orada da eşyalı evde oturucam ben bıktım bu illete bulaşma derim. Az olsun öz olsun kendi eşyan olsun.
gulkayaa Aklimideliricem benim kardeşimde yeni evlenecek eşi doğuda düğüden sonra 8 ayları kalıyor onlarda eşyalı ev tıtacak batıya gelince alacaklar herşeyi sadece bi yatak odası alacaklar şuan onuda gelirken satacaklar
Aklimideliricem gulkayaa öyle de mantıklı da bizim koltuk felan gözümde yok ama beyaz eşyalarıma kıyamıyorum o yüzden çok kararsızım aslında 😂