Kızlar merhaba,
Kuzenimin düğünü 1 Ağustos’ta. Kendime elbise bakıyorum. Doğa’nın elbisesi kırmızı-bordo tonlarında olduğu için ona uyumlu bir şey almak istiyorum. 😊 Açıkçası baktığım modeller hep elimde olan elbise tarzlarına benziyor 4 ve 6 gibi, biraz farklılık olsun istedim. Beğendiğim modelleri ekledim. Sizce hangisi daha güzel durur? Bu arada 123 kiloyum, o yüzden modelin bana yakışması ve rahat olması da önemli. Ben en çok 3 numarayı beğendim ama çevremdekiler “modeli dar, sana olmaz” diyorlar. Siz olsanız hangisini seçerdiniz? Numarasını yazar mısınız? ❤️

