Prima premium care kullanıyorum, diğer bezleri de denedim ama iki bebeğime de tek iyi gelen prima oldu. Fiyat fayda açısından oldukça tatmin edici. Diğerleri daha uygun ama bez değiştirme sayısı,kirlenen zıbınlar,çocuğun pişik olması dışarıya koku yayması felan da düşünüldüğünde verilen parayı hakkettiğini düşünüyorum.