Sonsuz18 Kızlar ev görmesine bize çay makinesi getirdiler aslında açılmamış bir kutum vardı ikinci oldu😅 biz her zaman çaydanlık kullanıyoruz aynı lezzeti verir mi kullanayım mı bilemedim Arçelikten
surprizbebe Sonsuz18 suyu 100 dereceye çıkarmıyor çay makineleri. O yüzden demlik çayına benzemiyor. Ben sevmiyorum. Kettle olarak kullanıyorum alt kısmını
hilal858 Sonsuz18 Benim herşeyim çay makinem😂 ilki Karaca idi bozulunca çaydanlık kullandım ama çok zor geldi. Allah’tan arkadaşim ev hediyesi olarak çay makinesi getirdide o kadar çok sevindim ki🥰 bana pratik geliyor. Çaydanlığı misafir gelince yedek olarak kullanıyorum sadece
Retzja Bana göre kullanışlı. Biz çay tüketen bir aile değiliz fakat misafirimiz olduğunda çok kullanışlı oluyor. Bosch marka bizimki.
nevvmom Demleyip biraz bekleyince aynı tadı veriyor 2 senedir kullanıyorum kullanmam sanmıştım ama henüz çaydanlıkta demlemedim evlendiğimden beri hem de çok pratik oluyor. Ayrıca unutkanlar için de pratik ocakta fokur fokur kaynamıyor suyu bitmiyor ve belli bir sürede ısıtma yaparak sıcak kalmasını sağlıyor ben kettle olarak da kullanıyorum ayrıca kettle ihtiyaç duymadım bu sayede. Ama misafir gelince ayrıca çaydanlık çıkartmak gerekiyor eğer küçükse
Kitsu Bence kullanışlı. Çay gurmeleri demlik çayını daha çok beğenir ama biz hep çay makinasi kullanıyoruz. En sevdiğim kısmı da su hep sıcak kalıyor
Retzja Sonsuz18 Biz sürekli kullanmadığımızdan kaynaklı kullandığımız zamanlarda tezgaha alıyorum. Tezgahım bomboş benim hiç kalabalık sevmem 🥲
Marianne Sonsuz18 pratik oluyor. Hep çay makinesi kullanıyorum, elektrik kesintisinde çaydanlık kullanıyorum.
hilal858 Sonsuz18 demi çabuk çöküyor. Kısa vadade olduğundan benim çok işime yarıyor 3 çocuklu olarak 😅 tadı gayet güzel oluyor.. çaycinin üst kısmına sıcak suyu döküp daha sonra çayı koyuyorum yanmıyor çayın tadı daha taze oluyor…
kalbimegedekaldii Sonsuz18 ben çok severek kullanıyorum, çayını suyunu koyuyorum kendi demliyor hazır olunca sesleniyor gidip alıyorum. Yok altını açık unuttum, yok su kaldı mı içinde, gibi dertlerim yok.
mrscakir Sonsuz18 ben çeyizime bile almamıştım ablam kullanıyor ama hiç beğenmiyorum nedense o yüzden gerek duymamıştım. Kullanmıyorsanız kalsın sizde birine hediye götürürsünüz 😃