aysme Oğlum sabaha kadar deliksiz uyuyordu zaten, uykusu da ağır bir bebekti her zaman, bu yüzden kolay oldu. Kamerası açık, başucumuzda duruyordu. En ufak ses çıktığında uyanıyordum. Artık 2 yaşında, kamera da açık değil. Uyandığında direkt yanımıza geliyor.