kızlar artık moralim cok kötü gercekten oglum 2bucuk aylik gercekten dogdugu günden bu yana emzirmek bi dert oldu benim icin. bu kadar zormuymuş diyorum her seferinde. başlarda memeyi tutmadı şimdide yaklaşık 1 ay önce meme reddi başladı biberon veriyorum gündüzleri geceleri azcık emip bırakıyo. ben emsin istiyorum ama yok tutmuyor bile memeyi sağıp veriyorum bazen yetmiyo mama veriyorum ama çok zorlanıyorum psikolojik olarakta. bi 20 gün falan cok güzel emzirmiştim o günlere dönmek istiyorum artık kucağımda sakinleşsin istiyorum. yarın biberonu bırakıp şırıngayla beslemeye geçicem. ama sütüm de tazyikli zaten o yüzden red yaşadım muhtemelen. önden sağıp vermeyide deniyorum bu arada olmuyo 2. sn tutup bırakıyor. bu süreçten geçenler var mı. memeye döndürebilen var mı varsa ne kadar sürdü dönmesi