2 yaşına girecek bir kızım var ve ben gerçekten çok yıprandım antidepresan kullanıyorum vertigo ataklarım oluyor ve ben daha 22 yaşındayım bazen bazı zamanlar geliyorki ben çoçuğuma bakamıycak duruma geliyorum ve kendimi çok suçlu hissediyorum bunun bi çaresi yok mu vitamin vs kullananlar varmı takviye amaçlı