tekqueenbenimokey derin0_ o nerden cıktı sacmalamayın lutfen Size esiniz yapti demedim zaten esinizmi yapti diye soru sordum kotu bir sey demedim bu sekilde yükselmenizi yasadiginiz travmaya veriyorum
Dedektifgadget derin0_ nasıl ve nerde oldu Sokak ortasında mı oldu ? Hiçbir şey yazmamışsınız kamera yoksa evde mi oldu ?
obobok derin0_ çok çok geçmiş olsun. Anlamadıgım nasıl cesaret edebildi. Yani sizi biyere çağırdıda o şekildemi oldu. Eşinizin haberi var ortalık çok kötü karışmıştır yani çok çok zor Allahım yardımcınız olsun. Ama kafam cok karıstı
anneyorgun1 derin0_ detay veremeden buradaki hukukçular sana yardım edemez bence o Lara özelden ulaş yaz burda yazmak istemiyorsan bu şekilde yardım edemezler
Suklumaga derin0_ bir hukukçuyla konuşun burada kimse yardım edemez eşiniz biliyor olayı beraber bir hukukçuya danışın merak meraklı cevap yazanlara tahammül edemezsiniz
Suklumaga Dedektifgadget ne kadar meraklısın ya konu bu mu deşmeyin ya kadın zaten anlatmak istemiyır dişleriniz kaşınıgor anlatsın diye
bidebayilistersenferiya Dedektifgadget anlatamayacak kadar kötü bir travma, eşi için de kendi içinde. Bu nasıl soru cidden.
AtesPerisi derin0_ Çok geçmiş olsun canım sokakta mı oldu peki nasıl yani etrafta kimseler yokmuydu ayy tüylerim ürperdi umarım cezasını çeker pislik eşine söyledin dimi
Oguuu26 derin0_ Çok geçmiş olsun ❤️🩹 Sokak ortasında demişsiniz bi tane babayiğitte çıkıp yerden yere vuramadımı o şerefsizi geberesice.
symdnzz derin0_ Sizden örnek alınır. İç çamaşırınızın üstünde mi yapıldı ? Kıyafetlerinizi atmayın sakın. İncelemeye gönderirsiniz.