ademe 3 yaşın normal davranışları bunlar, birey olduklarını ortaya koymaya çalışıyorlar. Ben de varım deme şekilleri bu😂
Sabırlı olacaksınız, bağırıp ağlayıp mızmızlandığında kararınız değişecekse eğer en baştan inatlaşmayacaksınız. Hayır dediğiniz bir konuda sonuna kadar hayır, ama makul bir şeyse direttiği boşuna da çocukla rekabete girmeyin onlar kazanır😂