GizemmmE Benim kızımda sulu kaka yapıyor, çok aşırı değil ama. Ve kakasını gürültülü yapıyor. 1 ay önde götürdüğümde doktor alerjik dedi. Yüzünde vücudunda pütürlü şeyler çıkıyor diye alerji şurubu ve krem vermişti. Onlarla geçti ama bırakınca yine tekrarladı. Çok teşekkürler, cevabın için. :)