9 aylık bebeğim var kaç öğün devam etmeliyim tadımlar bitti artık biz ne yersek ondan veriyorum taneli yemeğe de alıştı ama artık ona özel yemek yapmayınca sanki aç mi diye düşünüyorum bir kaç kere ona uygun akşam yemeği yoktu diye emzirdim uyutmuştum 7 aylıkken :( aslında kg da iyi duruyor ama 2 aydır dr kontrolüne de gitmedi bilmiyorum öyle ögınleri nasıl yapmalıyım ?