Poyraz19 Merhabalar bayanlar , bebeğim 5 aylık sadece anne sütü ile besleniyor hamileliğimden beri saçımı boyatmak istiyorum sizde şuan boyamanın bi sakıncası olur mu bebeğe doktoruna soranlar veya deneyenler var mı ?
Mutluluk Poyraz19 ben de boyatmak istiyorum uzun zamandır da hamilelikte hiç saç dökülmüyor doğumdan sonra onların acısı çıkıyor baya dökülüyor ya en wzindan benim çok dökülüyor Dökülme bitine kadar boyatmamaya karar verdim daha çok yıpranmasın diye