cnrm16 normal bir şey.Namaz kıldığınız dönemde birçok vesvese yaşarsınız. Ben abdesti alırdım seccadenin başına duramazdım hep bir yerlerde oyalanırdım istemsizce. Öyle bir vesvese hali düşün. Sonra kıla kıla geçti. Şimdi belli bir süre sonra şeytan kapanma ile ilgili de vesvese veriyor. Hele de pantolon tunik giyiyorsanız. O zaten tam kapanma değil diyor ,açıl diyor boş ver diyor. Yani seni açılmaya zorluyor. Ama sabrederseniz bu vesveselerin hepsi belli bir süre sonra geçiyor. Tek yapmanız gereken ben ölene kadar namaz kılacağım, ölene kadar kapalı kalacağım demek. Bırakmak ,caymak, sözümden dönmek yok diyeceksiniz kendinize. Eğer o konuda sert olmazsanız o namazı iki gün sonra bırakırsınız.Rabbim selâmet versin ✨