BongomyaPrensi Meri-Mel o halde TÜİK verilerini yazıp gözümün önüne koymaliyim 😬 az da değil hepsini nasıl aklımızda tutucaz 🙉
BongomyaPrensi Kitsu çok doğru, benim matematiğe önyargım 1. Sınıfta yapamadığım bir işlem yüzünden babamdan okkalı bi tokat yememdi😑 Ve ne acı bütün eğitim hayatım boyunca yapamadım..
Meri-Mel kubraa0606 Organik kimya ya ben de bayılıyorum, tepkime giren çıkan analitik biraz zor ama yine de kimyacı değilseniz iyi aklınızda kalmış 🤭💜
kubraa0606 Meri-Mel kimyacı değilim ama fen lisesi mezunuyum bayağı kapsamlı görmüştük, bir de kimya hocamı çok severdim onun da etkisi vardır tabii💓🌷