g0mze bana kalırsa oioi setleri, cam rende, buharda pişirme aparatı, … ana şurupları, bunlar özentilikten başka bir şey değil. Oioi seti almadım, o parayı verip almam da. Anam babam usulü tabaklara koyup veriyorum. Cam rendeyi kullanışlı bulmadım. Yani güzel rendelemiyor. Arkadaşımda görmüştüm. Ben normal bizim rendemizi kullanıyorum. Buharda sebzelerin 2 saat haşlanmasını bekleyemem. Suda mis gibi haşlıyorum. Besin değerini kaynatmemesi adına haşladığım sudan da katıyorum yemeğinin içine.
Ha ama evet organik bebek irmiği, tarhana bunlara önem veriyorum. Bebek bisküvisini pekmezle evde kendim yapıyorum. Pekmez bal vs de her markadan alınmayacağı kanaatindeyim. İnstamom lar yoğurtları nasıl yapıyor bilmem ama ben tek yemelik küçük kavanozlarda mayalıyorum.
Yani besini nasıl verdiğime değil, içeriğine dikkat ediyorum.
Ve şükürler olsun ki instagram kullanmıyorum seneleridir.