Meraba herkese. Dün sabah hastanedeydim. Dahiliye doktoru tahlil istedi. Kan verdim, afedersiniz birde büyük abdest verdim. Öğleden sonra tekrar girdim odasına sonucun çıkmamış pazartesi gel dedi. Eve geldim. Asıl vermem gereken helikobakteri tahlilini vermemişim. O kadar çok kap verdiler ki elime tahliller için. Küçük poşete koymuştum tahlil kaplarını. Boş bi şekilde geri eve getirmişim bir tanesini. Acile götürsem versem o tahlili, pazartesi Dr bakacak desem kabul ederler mi bilgisi olan var mı