mrscakir koalaanne hiç mi yürümüyor yani elinden tuttuğunuz da bıraktığınız da bir kaç adım atar yada koltuğa tutunup kalkıp yürür bunlar varsa sıkıntı yapmayın daha zamanı var. Ama bunlarda yoksa bi doktora gösterin derim.
organikirmik koalaanne 18 ayda desteksiz ayakta duruyorsa sorun yok demişti arkadaşıma doktoru. O da yürümüyor ama 18 aylık olmak üzere
cokbilmismom koalaanne benimki 17. Ayda yürüdü, tutunup kalkıyorsa ayaklarının üstüne iyi basıyorsa 18. Aya kadar normal diyorlar
dlra01 Benim doktorumda 18. Aya kadar beklemek zorundasın dedi sıralıyorsa yürür mutlaka dedi bizimkide daha 1 haftadır yürüyor 14 aylık bende çok kafama takmıştım