miilena bence bu zamanlarda alıştırmanız çok daha kolay olur ben hiç memede uyutmadım emzirdiğimde hep konuştum, şarkı söyledim, kitap okudum, gözlerinin içine içine bakıyordum, vücuduyla oynuyordum, hep iletişim halindeydim baktım mayışıyor uykusu geliyor hemen yatağına alıyordum uyutuyordum. Zamanla uykusu geldiğinde kendisi memeyi bırakıp inmek istiyordu yatağına gitmek istiyordu. O şekilde deneyebilirsiniz, sizinki emerek uyumaya alıştığı için hemen yatağına koyunca uyumasını beklemeyin ama sabırlı olun uzunda sürse pes etmeyin derim.